Dr Šulc-Tradicionalna prirodna medicina zasnovana na Bibliji

TINKTURE DR ŠULCA

sulc

„Dobijam pisma iz celog sveta i ljudi su veoma zadovoljni sa primenom jednostavnih tehnika izlečenja koje opisujem u mojoj knjizi i na video materijalima. Ja ne želim da krijem svoje znanje. U knjizi sam sve detaljno objasnio tako da svako može da ozdravi vrlo brzo u kućnim uslovima, a da mu ja nisam ni potreban. U pitanju su jednostavne tehnike čišćenja organizma, a oni koji su malo vredni, mogu sami da prave biljne preparate  – tinkture, umetke i obloge, i da ih primenjuju. Dao sam sve recepte i objašnjenja.“

Dr Ričard Šulc postao je svetski poznat lekar primenom drevnih i jednostavnih tehnika lečenja koji su još pre 3.500 godina zapisani u Bibliji.

View original post 1,901 more words

Standard

Leave a Reply

