UTERIVANJE DEMOKRATIJE

NEBOJSA OZIMIC

Kada su mi prijatelji 24.marta 1999.godine javili da sklonim porodicu” negde na sigurno” jer će NATO snage definitivno te večeri baciti bombe na Srbiju,moram priznati da nisam poverovao u takav razvoj događaja. Mi živimo u Evroppi koja nas možda politički ne voli,mislio sam,ali koja je definitivno daleko od svakog rata.A ako i bude bombardovanja, otkud da znam gde da bežim i šta da radim? Ne verujem,pomislio sam, Francuska je predsedavajuća EU za tu godinu a oni su naši prijatelji.Biće sve u redu,osećam.

Bombardovanje Srbije mi je,čini mi se,razbilo i tu poslednju iluziju kada je u pitanju pitanje Slobode. Francuski avioni su danas prvi bacili bombe na Libiju i krenuli sa ”demokratizovanjem” ovog društva,Srbija je bombardovana kada je Francuska bila predsedavajući EU. Eto kako zemlja koja je sinonim za Slobodu istu uteruje u tuđe države na sramotu i bruku svih nas koji smo to uterivanje već doživeli i preživeli. Ovoga puta…

View original post 160 more words

Standard

Leave a Reply

